Thursday, February 17, 2011

jalan2 di kampung tumpah darah ReE iBrahim bhg V

ni aku amik dpersekitaran kg aku....kg aku kat Pdg Bongor Kelantan......sj aku snap2 pic nie sebelum terjdiny pembangunan...kawasan blakang umh aku nie still lg pure n selamat lg dr pembangunan stakat ini...tp dh beberapa tmpt yg rupe ini tmptnye sudah dinaiki rumah2 n menghilangkan kehijauan tmpt itu...so ak amikla pic ini..mungkin 10 thn agi dh xrupa ini blakang umah aku...semua akan dpenuhi rumah...ksian anak cucu aku xsempat nk tangkap mikan dbendang mcm aku zaman muda2 dlu....dcnila tempat aku cri ikan haruan,ikan keli,ikan sepat,anak berudu,belut n siput gondang...dcni jugak tmpt aku menghabiskan petang bersama kwan2 lastik burung...rindunya kt zaman itu...ok ak smpat snap2 beberapa keping...jom kita layan...zaaaassss









No comments:

Post a Comment