Wednesday, January 26, 2011

bodyguard2 n org2 gaji dirumah sewa ReE iBrahiM....

Ni housemate aku no.1 bernama fendi atau nama FB dia Karlzel karl...btul kot ejaan..aku pown xpasti....dia sbg bodyguard ak n driver aku kt umah nie...dia ada kelayakan akauntan pastu mencari duit utk menyara aku di kangar....dlu dia seorg periang tetapi sejak dtgglkan oleh geng2 STAR apa ntah..lupew lak aku nama group tue...trus dia jdik kesunyian dan meminta belas kt ktorg suh kuar lepak dgnnye..tula dlu tyme ada geng2 STAR tue lupew housemate..hahaha....Sabar k bodyguard aku....rileks n enjoy dkat perlis nie....hahaha



(erk nampak muda spoloh tahun...hahaha...)


Housemate ku no.2...namanyew rosdi...tp diberi gelaran salleh yaacob...hmm...munkin sama kot muka dia...tp dh blah ke kl..aku antar kursus...dia ad kelayakan akauntan gak...tp keje sbg bendahari aku..tiap2 bulan kutip duit dr bodyguard2 aku n org2 gaji aku tuk dmasukkan dlm akaun aku tiap2 bulan...bguskan keje dia..so aku nk upgrade dia skit..aku trus hantar dia kursus satu sem...tp keje dia dgantikan dgn d org len...dats y aku letak housemate aku 5+1..hehe.....tp sunyi gak ktorg xdew si rosdi nie....n ksian gak sbb bab2 mlancong jatu sem nie...tyme dia xdew...sorry rosdi ktorg g sempadan dlu k..ahaks


(hmm...kencang stdy smpi bercermin mata....bgus2...usaha lagi)

Housemate aku no.3...namanyew nopal....aka fahrin ahmad...hmm idolany sejak kecil lagi ingin menjdi cm fahrin ahmad n aaron aziz...hmmm..okla tue nopal ahmad....dia berkelayakan marketing....dlu amik diploma ladang..pastu dh xtaw nk tanam apa kt bandar kl tue..so amikla marketing..leh jugak bermarket2 kt cni..ahaks...tp dia dh bergelar presiden marketing club...so tabik hormat...hmm lupa lak position dia dlm umah nie sbgai bodyguard n tukang masak profesiona..dats y dia slalu duk ddapor umah ktorg..sbb tgh mengkaji resepi2 terbaru tuk dmasak...okla nopal..chaiyok2 menjdik chef...press n fahrin aaron yg bjaya..ahaks..


(control macho ketika menjdik pemilihan president berlaku..ahaks...)

Okla esok daku sambung dgn 3 lag ahli2 housekeeping drumahku...jgn kemana2...kita bersama lg esok k...hehe

No comments:

Post a Comment