Wednesday, January 26, 2011

intro of me...ReE iBrahiM

Alhamdulillah....bersyukur kepada Allah swt kerana aku dilahirkan di bumi yg bertuah..disebuah negara yang aman dan damai..tenteram,...bahagia.....yg bernama MALAYsia.....
Aku dilahirkan pada 2 mei di sebuah negeri yang bernama Kota Bharu Kelantan.....di hospital kota bharu kelantan dan menetap di sebuah Kampung yg indah yg bernama Pdg Bongor Binjai....
Aku diberi nama Tengku Ezran Bin Tengku Ibrahim........anak ke 5 dri 6 adik beradik...
Mendapat kelulusan UPSR.....PMR...SPM....Diploma in science Uitm jengka.......dan hampir graduasi dlm bidang Ijazah Sarjaan Muda Kimia Gunaan Uitm Perlis....
Tmpt menetap atau omputih pggl current city ialah Perlis Indera Kayangan Atau Darul Sunnah.....
Masih single....blum kawin...xdew anak...bukan duda......dan bukan juga bujang telajak....n masih teruna..hahaha...
Hobi aku...suka berjalan....berjalan...travel.....makan angin dan sebagainyew....
Feberet pekerjaan yg dilakukan....shopping....panjat gunung....buang masa...n Facebook...
Perkara yg malas dilakukan....assignment.....report.......lab report...dan sebagainyew....
Itulah sedikit sebnyak dari aku....Tima kasih kerana sudi membaca info ttg diri aku ini....
hmm...no comment bab pic nie..hahaha

No comments:

Post a Comment