Sunday, January 30, 2011

kampung tumpah dara...ReE iBrahim bhgian I...eh darahla...bukan dara..sowie...

ini adalah pic2 kawasan kg aku......kg aku dberi nama Pdg.Bongor Binjai.....ak dlahirkan dkg ini n dbesrkan dcni jugak.....ak sgt sygkan kg aku..hehe smua org sygkan kg meka gak kan..hehe..kg aku aman damai..tenteram...wlopon ak mempunyai lebeh dr seratus org jiran dsbelah umah aku.....tp semua syp membisu tanpa suara klu ak nk menjerit,melolong dlm umah,...n psg lagu kuat2 pown...xdew sapa yg nk marah...sbb penghuni sblah umh 2 kubur....hehehehe.....cuma ia amat mengisafkan aku..tatkala aku pulang kekg....tguk kubur2 tue...huhuhuhu......

kawsan umh aku dkelilingi kebun....tali air....bukit..mmg btol2 mcm kawsan pedalaman....dats y aku sgt sukakan umah aku n kg aku...wlopon jauh dr bdr lebeh kurang 6KM....jauh tue..pedalaman tue......ak bahagia dcni...tenang..aman...dgr kicauan burung...bunyik ayam berkokok.....jauh dr kebisingan jln raya.....

















No comments:

Post a Comment